18 Juni 2013

Jag har börjat med något jag har längtat efter, gå promenader :) Jag måste verkligen få upp min kondis. För två år sen kunde jag springa fram och tillbaka mellan 30 olika gäster själv, nu kan jag inte ens gå upp för trappor. Så jag börjar mjukt med 20minuters promenad, sen tar jag lite yoghurt och nötter till frukost. Måste skära ner på bröd och sånt, min mage är ju uppsvullen hela tiden.
 
Igår var jag helt utmattad, somnade på soffan med lampan, tvn och datorn igår. Jag väntade på att baksmällan 3 skulle ladda upp, men jag hann att somna innan dess. Jag har ju fortfarande inte sett slutet på den! haha!
 
Snart ska jag ta på mig bikinin och köra till Lotta och sola lite, så klart gick den i moln nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0