14 November 2013

Jag ångrar många saker i mitt liv. Jag ångrar att jag var korkad, blåögd, naiv, godtrogen, omtänksam. Men det var jag som valde att hålla dig kvar.
Här sitter jag i mitt sovrum, med datorn i knäet. Tittar på mina levande ljus och undrar hur mitt liv kommer att fortsätta. Bara jag kan förändra, bara jag som kan ta besluten.
Jag är snart 26år, så här hade jag inte planerat mitt liv. Nu skulle jag haft ett bra jobb, underbart hem, Izzi skulle vara vid livet, en älskade man och ett bebis eller en på väg. Hade jag för mycket förhoppningar på hur mitt liv skulle vara när jag fylla 25?
 
Nä, jag tänker för mycket. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0