7 November 2013

I tisdags gjorde jag något jag inte gjort på länge. Jag träffade min underbara vän Anna! Herre gud vad det var länge sen vi sågs. Det var när jag hade min 25års fest och innan dess var det flera månader.
Det blev en fika på Bullen & Bönan så klart, jätte mysigt var det och vi hade huuuur mycket som helst att prata om. En del chockerande grejer också ;) haha! Låt det aldrig gå så länge innan vi träffs igen ;)
 
Idag ska jag för första gången i mitt 25åriga liv göra en smörgåstårta. Inte varm, för det har jag gjort några gånger ::P Det ska bli riktigt spännande :)
 
 
Jag kommer att lösenordskydda min blogg inom det snaraste. Det kommer vara samma lösen och användarnamn som innan. Om det är någon annan som önskar det så hör av er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0