21 oktorber

Jag måste sluta äta massa skit! Nu har jag gått upp fem kilo! Jag får knappt på mig mina jeans längre! Magen väller ut på sidorna. Inte snyggt kan jag meddela, hatar när det sticker ut så.. Nåja. Jag har varit himla slarvig med grönsaker faktiskt. Förr hade jag alltid grönt med maten, men det har det inte varit nu på sistone. Konstigt att det bara har kommit så pang på tycker jag. Nä, new life style !

Jag skaffa mig ju en 855 T5.. Visade sig att turbon var kass och nu är den ännu sämre. Rycker blå rök när man startar den ;) haha! ajja, den åker idag och in kom där en Opel Vectra till mig och två Bmw 750 :D fast dom behåller vi inte. Bara rika människor kan ha såna ;)

Imorgon fyller mitt hjärta år. Ett steg närmare 40 ;) hehe. Tänkte jag skulle bjuda ut honom om han går med på det, ja det får han göra! :P

Det är jätte jobbigt att inte ha Izzi här hos mig. För någon dag sen när vi kom hem och jag skulle låsa upp dörren så tyckte jag hörde hennes skall inne från huset. Ren ibillning, så himla läskigt. Jag tänkte ofta på henne. Saknar henne så fruktansvärt mycket så att det gör ont i hjärtat! Min lilla flicka :( <3

Nu ska jag gå ut till M och provköra den ena bmwn innan den åker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0