18 september 2013

Snart är September månad också slut. Vart tar detta året vägen?
 
Jag vill inte jobba på mitt jobb längre, jag trivs inte. Jag kan mitt jobb och dess rutiner, men jag är uttråkad? Jag kan säga att vara servitris är också ett jobb som är enformigt, men där är ändå inte en dag som är sig lik. Nya utmaningar och nya gäster. Jag saknar verkligen den sociala biten, även om jag hatade  det flera gånger pga min stamning så tyckte jag om att träffa trevliga männickor som uppskatta god mat :)
Jag vill jätte gärna vara assistent, jag tycker om att pyssla om folk. Men detta jobbet tar på mina krafter, både fysiskt och psykiskt.
 
Mina drömmar då? Jag har många.. bli sömmerska, ta lastbilskort, öppna ett cafe. Ja, jag är fortfarande ung. Men ändå..  Åren bara flyger iväg. Det kändes som att det var igår som jag bodde hemma. :P
 
Jag tänker ofta på Izzi, gud va jag saknar henne. hon var alltid där vid min sida. Även om det är några månader sen hon gick bort så gör det ont. Hon lämnade ett stort hål efter sig.
 
Nä nu ska jag nätshoppa lite. Det var länge sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kram!

2013-09-23 @ 12:07:30
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0