21 Januari 2014

Jag såg nu att på förra inlägget hade jag skrivit 2013 i rubriken. Haha! Tokigt :) Inte riktigt kommit in i att det är nytt år antar jag.

Här sitter jag på jobbet och försöker hålla mig vaken. Jag kan säga att det är helt underbart att slippa det förra stället. Jämnför man det stället med dom nya så är dom nya rena paradiset. Bara detta att jag får sitta med datorn på natten, ut och ta frisk luft om jag vill det. Bara jag gör saker som inte väcker personen. Visst förra stället var man tvungen att hålla koll på den personen pga av andra grejer, men va fan.. man var rädd för att gå på toan, var man borta för länge kunde man få en avhyvling. haha! Skrattretande ändå.
Just nu är jag vikarie på olika ställen. Lite jobbigt att de ringer in en samma dag eller "kan du komma nu?" Men förhoppningsvis är det bara en tid tills jag får en tjänst någonstans :) Alla ställen som jag är på är bra så det kvittar vilket jag får. Som min moster sa "Har man varit hos den förra personen som vi var hos innan så kan man ta vilken som helst sen" hahahaha! Så himla rätt :)

En sak som jag tänkte på idag. Min stamning får verkligen sig en utmaning med dessa nya jobben. Jag ringer samtal, pratar med olika människor hela tiden eller ja jag "måste" vara snackosam hela tiden. Men det verkar som att jag bryr mig mindre nu faktiskt, jävligt skönt ska ni veta!

Nu ska jag ta en macka, för jag känner verkligen hur magen kurrar och halsen skriker efter nåt att äta :)
Ciiiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0