14 Maj 2014

Jag försökte att ändra lite på design här, men det gick sådär. Det var sjukt länge sen jag höll på med det och jag har glömt typ allt, men som tur finns det hemsidor som hjälper en. Annan färg blev det och förhoppningsvis kommer profilbilden upp snart. Den är ju 3år gammal, även om jag önskar att jag fortfarande va 23år så får jag inse fakta :P haha!
 
Nu är klockan cirka halv sex på morgonen och jag har varit vaken hela natten, dock för att jag ska jobba nu inatt och jag var ledig denna så det var inte lönt att ställa om sig. Jag har jobbat natt nu i en och halv vecka i sträck, jag går på min sjunde natt. Jag har varit ledig tre nätter med denna, så man kan verkligen säga att jag är slut i huvudet. Jag ska vara ledig i "två" dagar sen ska jag jobba dag i två dagar. Det är fan bara att köra ! Jag är ganska taggad nu på att jobba, så jag får passa på. Det var ju en tid då jag fick ont i magen bara tanken på det eller jobbet ringde och ville att jag skulle jobba. Jo klart att jag känner nu att jag hade behövt lite ledig i nåna dagar, men jag måste också tänka på att jag behöver pengar att betala mina räkningar. Det går nog nätt och jämnt denna månaden tyvärr :/ Tur att jag fick en ganska bra lön förra så jag har lite över.
 
Men men, jag ska inte hänga läpp för det. Livet går vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0