2 Maj 2014

Jag skulle ta tag i mitt liv. Hur blev det med det? Jag har så himla svårt att ta tag i saker nuförtiden, ingen självdisciplin alls ! Idag tänkte jag att jag skulle till gymmet och rocka loss lite. Men jag känner mig så himla trött och ont i kroppen.. Så först tänkte jag skita i det.. lägga mig på soffan och titta på nån serie. Men nä, jag får göra någonting.. Så det blev en cykelrunda på en halvtimme. Visst det är bättre än inget, jag ska inte vara så negativ egentligen. Men det känns som att jag har slarvat jätte mycket. Igår låg jag på soffan och käkade massa choklad, visst jag var lite bakis.
Jag vill verkligen förändra min kropp. Men felet med mig är att jag vill att det ska gå snabbt, och gör det inte det så ger jag upp. Det går inte över en natt, det fattar jag också. Man måste kämpa ! Jag har inte kommit in i rutinerna med att få tiden att räcka till att gå till gymmet. Jag har kommit in i nån konstig period där jag sover hela förmiddagen.. Nä men jag vaknar inte förrän tio. Idag vaknade jag vid åtta, kände mig ganska pigg. Men när jag blundade med ögonen så somnade jag om igen och vakna vid tio. Jag känner mig hopplös. Min kropp är jätte trött och mitt psyke är inte den bästa, men någonstans finns det en gnista och jag måste verkligen ta fram den och göra den större.

Jag ska nog ta denna fredagen med kvalitetstid med mig själv. Jag känner att jag behöver lite ro i sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0