Blondare.

Ja, igår blev jag blondare.. Fan, jag vill bli mörk igen. Jag måste börja sola, för jag ser ut som ett spöke.
Allt är jobbigt idag... Är skiiiit trött. Dessutom ringde Tessan för en stund sen och berättade att den bilen jag skulle åka med på studenten är redan upptagen. Skit också ! Men vi ska luska vidare, annars är alternativet att åka med Amir i hans Corvette. Men där är targatak, så då får jag stå upp. Dessutom så är där inget baksäte, så ingen kan följa med. Nåja, vi får se hur det blir. Jag har fan inte ens skickat inbjudningskorten! Jag får väl panik av nåt ! Fan va allt är segt.. Jag får ta det som det blir helt enkelt.. inget annat att be för :)

Dagens visdom:
"Kasta inte pärlor till svin"

Ja, jag får väl lära mig det :P ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0