Helgen...

I fredes var jag på praktiken.. den jobbigaste fredagen hittils. Sen åkte jag in till Malmö, vi skulle ju se en pjös. Den var rolig mellan varven.. Eller rättare sagt, den fulla fransmannen var rolig :P Det blev ingen utgång, vi alla var trötta och ville hem.
Lördag: Kör in till Marre på eftermiddagen med Izzi.. Vi fikade lite och snacka skit. Sen färgade hon mitt hår, underhåret blev mahognyrött, skit snyggt :D Efter det så lockade jag Marres hår, och jag blev så sugen att ha det, så marre lockade mitt hår också. Sen körde vi en vända till Tåewny, vi lovade lotta att vi skulle komma :) Sen blev klockan mycke och vi skulle till McD och äta, så vi fick köra snabbt dit. Kom dit typ tio i tolv :P he he.. Vi bara körde runder lite och fulade oss.. Stannade på öptorget och träffade lite folk där "Ska inte hunden ha ett koppel?! -Nej, men du kan behöva ett" Ha ha ;) Träffade på Tobbe och Chrille också, det var fan år och dar sen. Jag tror att tobbe blev lite ... ja kanske ledsen i ögat när han såg Izzi, han saknar väl Vanilla kan jag tänka mig. :( Efter det så fick vi en körning.. Det gick jätte bra att ha med Iz, men det är nog bara för att hon fick sitta i knä och bli kelad.. Hon var ju med hela kvällen.. Träffade mycke folk och så där... Stackars hund egentligen, får ju men för livet :P ha ha!
Idag har jag praktiskttaget gjort ingenting. Bara sovit hela dagen, så jag undrar hur jag ska kunna sova inatt :S Och som jag sa, nu sitter jag i sista minuten med skolarbetet. Grejen är att det är till Nationellaprovet.. Så jag måste ju verkligen göra det ... suck., ..
Ja, jag får väl slå slag i saken nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0