No, you hang up.

I helgen lekte jag med Marre. Var ute hos my och tramsade oss, sen körde vi in till Ystad. Körde en vända till sjöbo och hämtade Carol .. "Hur fan kan man bjuda på sushi?! hur hade dom tänkt sig att man ska kunna äta med pinnar när man är full?!" ha ha, du är för go gumman :)
Söndes så tog jag det bara lugnt.. Åt påskmat med Lotta och baz. Sen körde jag till Kåseholm, var tänkt att vi skulle kolla film, men det blev för sent för det när vi väl fick filmen.
Skola i måndes så klart.. Jag tar nya tag nu.
Igår var det också skola. Sen körde jag till Marre och skulle färga hennes hår och kolla film. Tony var också med. Men det blev ingen färgning, blev bara film. Vi såg Meet the spartans.. Den var sådär, rätt tramsig och det varade bara i en timme. Så det var ingen jätte hit.
Nu sitter jag i skolan. Vi syr idag, jag ska bli klar med kavajen. Så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0