Tänker kanske för mycket?

Jahaa.. alltså jag tycker nästan om att vara på praktiken nu. Visst, det är jobbigt också när ungdomarna håller på, men dom flesta är trevliga faktiskt. Det är lätt hänt att man faller in i deras gäng :p Hade några tjejer idag som till o med stannade kvar efter lektionen, för att jobba. Och det var ändå några av dom "stimmiga" ungdomarna. Det är lite tråkigt också det här med mobiler.. Vi har sagt till dom att man får inte ha dom uppe på lekitonstid, ändå så gör dom det. Och då är vi så illa tvugna att beslag tag dom, tills lektionens slut.
Dessutom kan jag mer än vad jag trodde.. Det är bara det att jag får tänka till lite :)

Nu på söndag åker jag till Tessan, ska bo där hela nästa vecka.. Guuud va skönt ! :D Alltid lika kul att bo med henne, fast hon jobbar natt till tisdag eller vad det nu var. Så jag får sova där själv. Men det gör inget :)

Tusen tack pappa för att jag får ha en studentfest ! :D Jag kommer kämpa med skolan nu som f*n! Dels för mitt eget bästa :) och nu har jag en liten morot som jag kan se fram emot :)

Jag kom och tänka på en sak.. Sen när jag skaffar barn med min framtida man, tänk om han inte tycker om namnen som jag har bestämt mig för??! För jag skulle inte kunna tänka mig nåt annat. Det är ju nästan lite hemskt. Eller tänk om jag hittar en man som heter likadant som min son ska heta? Som sagt, jag tänker lite för mycket ibland :)

Förresten så har jag färgat håret en gång till. Så nu är det pissgult på vissa ställen, andra ställen är jag vithårig :P ha ha! Ser ganska coolt ut.. Jag vet inte om jag ska färga det en gång till.. Jag ska ändå färga det mörkt innan studenten. Ja, ni kan tycka att det är inte är ett dugg lönt att blondera det eftersom jag ska ändå färga det mörkt igen. Men jag tycker det. För jag tycker om förändringar med jämna mellanrum!

Nu ska jag nanna.. eller krypa ner i sängen alla fall... Titta på tv, eller läsa en bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0