With you..

Fredag: Praktik som vanligt., var faktiskt lite lugnare .. Men ändå är man heeeelt slut.
På kvällen kom Tessan och Jocce, vi tittade på Talang 2008.

Lördag: Hände inte så mycke. Funderade väl, men nej då. Fick köra pappas fyrhjuling, det var skit kul ! :D Ser framemot till nästa gång :D hi hi.
Senare så körde jag till Kåseholm, grillade godis sockerbitar med Marre och Line. Mums :) Sen körde jag o Marre ner i byn.. Ställde saaben, och drajvade till Ystad. Där hände inte så mycke, fick reda på att folk trodde att saaben var en civilare :P ha ha! Återtillbakade till Tomelilla, så hände där heller inte så mycke.. förrän där blev bråk på celtic, suck.. pundarna var igång mot "oss normala". Jag o Marre satt i bilen och kollade när snuten kom :p he he..  Nåja, jag kom inte hemm förrän närmare halv fyra. Och sviiin kallt var det ute också.

Söndag: Vaknade halv två .. SCHEISSE! Dagen var förstörd.. Kommer inte somna förrän sent inatt, och vi har nationella prov imorron. Så jag tänkte att jag håller mig sysselsatt hela dagen och kvällen, så blir jag trött. Så jag körde och hämtade Jocces köksassistens och började baka bröd. Dem blev skit goda :D
Så nu väntar jag på att jag ska bli trött... Jag får nog ta några valerina natt och lägga mig och läsa en bok. Jag tror att jag gör det nu.. Go natt !

image22


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker att du är lite dålig på att uppdatera ;)

2008-04-21 @ 23:14:32
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0