Hem ljuva hem.

Hemma igen då. Jag fick ställa min cykel på stationen i Ystad, usch, hoppas den inte blir stulen. Då blir jag ledsen. Jag vill fan ha en bil! Jag slutade klockan två idag, och tåget går 14.05 ! Nästa går inte förrän 16.05 ! Så jag får vänta i två timmar, hur spännande är det? Tänk sen när det blir riktigt kallt?! :S
Nåja, jag cyklade ner till H&M alla fall, jag skulle ändå ha lite smink och mamma ville ha ett par örhänge, härmapa ;) Men det tog typ ingen tid.. Så jag hade myyycke tid över. Tråkigt..

Är vi överviktiga dömda att klä oss fult?
Jag tänkte på en sak när jag satt och gjorde absolut ingenting och kollade på alla folk. Det är jätte svårt för överviktiga att köpa kläder. Jag har storlek L/XL i tröjor, och byxorna ska vi inte tala om, jo jag har storlek 46 (big mama ass :P) Alla fall, till exempel att man ska shoppa på H&M eller nåt dylikt, om där nu skulle vara en byxa i storlek 46 (som där oftas inte är) så är det små storlekar så det passar inte ändå!
Och om man skulle gå in i en affär för lite större, så är det fula kläder. Men jag vet faktiskt en bra affär för lite större, och det är Lis Mode i Ystad (Jag praktiserade där när jag gick i skolan, det är helt underbara människor som jobbar där). Dock får man kanske ge lite mer, men man kan inte gå runt naken. Tråkigt för dom som inte har råd :/
Är man så tvungen att gå ner i vikt för att kunna köpa sig kläder? Tydligen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

äääh :D Du har ju fått nya pengar tills dess ju! Du behöver ju inte shoppa upp allt du får.. jag måste till Gina asså! har hittat en sååånt snyggt linne som jag bara måsta ha... ångrar mig att jag inte köpte det när jag väl såg det.

2008-08-27 @ 17:55:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Ok, aja.. vi behöver ju inte ta det denna veckan :)

2008-08-27 @ 18:46:12
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Ja hu vad hemskt o gå ner lite i vikt,det e ju ansträngande o jobbigt... o framför allt mycket hälsosammare...;) Köp nu en mobil med bra kamera istället det e ju mycket smartare.. man kan inte få allt här i världen o framför allt inte så länge du inte har ett bättre betalt jobb... :) Jag ska faktiskt se mig om efter en mobil med bra kamera för jag tyckte att det var en jätte bra idé... Tack för att du gav mig den idén... speciellt eftersom man alltid har mobilen med sig... man glömmer alltid att ta med kamera.. den första tiden kanske man kommer ihåg den men inte sen det lovar jag.. men mobilen ahr man ALLTID med sig.. Tack Pups..;= Puss

2008-08-27 @ 22:08:25
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0