I wanna feel your skin

En tjej på lunarstorm skrev detta till mig:
 
saknar__dig___ F19 från Falkenberg (#13603)Lör 2 aug 11:37
hejsan heter du paula? har min pojkvän peter edström vart hos dig eller nåt? // Catta peter edströms tjej

Ser det ut som jag heter Paula? Råkar inte mitt användarnamn vara _Pauliine_ ?? Snälla, tänk lite! Och vad har hon med att hennes pojkvän har varit hos andra? njaa, okej, det lät fel :P Några dagar sen jag fick inlägget, men jag har glömt att lägga ut det :P



Nåja, idag har jag jobbat. Jag sov hos Carol inatt.. När vi låg i sängen och jag läste mig bok i lugn och ro, började Carol pilla på mitt blåmärke på armen! (som jag fick för att jag gick in i bardisken på jobbet) Och så börjar hon peta ännu mer på det. Snacka om psyko kvinna ! :P ha ha! Men hon fick smällar av mig med ;) Love you darling.
Jag ska inte jobba förrän på söndag, mmm, städa efter ett bröllop.. Ska nog bli spännande :P ha ha!
Efter jobbet så hämtade Marre mig och vi körde och färgade hennes hår. Man skulle kanske bli frisör? Jag är rätt grym på att färga hår ;) ha ha! Jag hade Izzi med mig också. Tant Bunny blev så glad :)
Sen var det bara att åka hem igen och laga mat till dom hungriga. Det blev kyckling red curry, det är såååå himla gott ! Det var stockholmdaniel som presentera mig för denna underbara rätten. Tack för det hjärtat :D

Gårdagen nyheter: Saaben är sönder ! Fläktremmen hoppade av.. så typiskt, men så går det när man inte lämnar in den på verkstan. Okej det kan vara en ekonomiskfråga också. :) Men stackars bil ! Ha ha, som tur var det inte jag som körde bilen när den paja :P Jag hade väl fått spader då.. Tredje bilen lixom.. Fast det var ju bara en tidsfråga innan saaben skulle paja.

Varför ska killar vara så jävla jobbiga? Eller jag kanske bara hittar dom "konstiga"? Tydligen så gör jag det. Och jag kan inte sluta ! Ärligt så ska jag fan sluta med att ragga.. Om nån kille vill ha mig, jaga mig. Förfölj mig inte bara :P ha ha!

Nej, nu ska jag nog nanna.. Min lediga dag imorron, och jag ska hjälpa att städa huset.


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Det kostar faktiskt inte mycket att serva en bil.. plus att man tjänar på det i längden.. så dem får skylla sig själv.. plus att man måste vara snäll till sina bilar.. eftersom den var kass från början så borde man varit extra försiktig med den.. Ja jag kan oxå bus köra ibland men det e fan sällan..;)

2008-08-09 @ 17:34:44
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Det e bara när du e med faktiskt,kom jag på... vill väl visa mig tuff då..;)

2008-08-09 @ 17:35:26
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0