Don't take my man from me.

Vad hände igår? På dagen så var jag o mamma i Tomelilla och handlade lite golv och spakel :P
På kvällen kom Elna till mig, sen körde vi in till Tomelilla, satt på Roma med Lillan, Anders och Jonas en stund.. Sen körde vi in till Ystad för där va bilträff, men vi kom lite sent antar jag. Ajja, J och A ville bli fulla (eller mer) Så vi stannade till på Donna Gina, vi fick visa leg för att vi skulle ha Coca ! :P ha ha!

Mycke mer hände faktiskt inte.. Elna skulle jobba och vi var jätte trötta.. Så vi körde hem vid elva-halv tolv.

När jag kommer hem så sätter jag igång tv, och börjar titta på Dukes of Hazzard - the begining. Rätt cool film :p Så jag somnade ändå inte förrän vid två tiden.

Men idag sov jag länge.. Jag ville dra ut på det så länge det gick, eftersom det blir en hård och lång natt av alkohol :)
Jag satt och skickade iväg lite cv, arbetsförmedlingen skickar hem jobb som man kan söka. Vissa jobb är bara "whaaat?"  Som typ att börja jobba klockan sex i Kristianstad.. Visst, om man bor i där så är det väl inga problem, men jag har lixom en timmes färd dit ! Men men.. Hitta ett jobb i helsingborg på Ica :P kanske kan flytta upp dit med Marre då? ;)



Ikväll är det Ööööööjaaaa! :D Ska snart göra mig iordning tänkte jag.. kanske knäcka en cider ? Nej fan, inte redan. Men när jag står och sminkar mig.. kanske jag ser helrolig ut sen :P haha! Jag ska alla fall gå och fixa naglerna nu :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Näää, inte helsingborg :( Det är ju långt iväg! bhuhu! Idag är det PAAAAARTY!!

2008-08-02 @ 17:59:36
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0