På tal om brödrost.

Inte festa tills det är spöknatta? Tjaa ! Det är inte förrän den 1/11! det är skit lång tid :P Heeell noo, så länge kan jag nog inte vänta :)

Alla fall, jag var ute och körde lite.. Det är så jävla askul! :D Körde en vänta till kverrestad, och sen upp till farmors och farfars gamla hus. Dessutom höll jag på att ramla av sadeln när jag skulle svänga! :P ha ha! Lite chockad jag blev där!
Pappa håller på att mecka med Saaben, så jag får hoppas att den blir frisk snart. Lille stackarn :(

Ha ha, han ser ut som Hitler :P

Jag måste skriva upp en inköpslista.. Jag har så mycke som jag vill inhandla, så jag måste nog göra ett budget och kolla hur det blir :) Och det är ju inte dom billiga grejerna precis.. Men jag vet att jag kommer få vänta med laptopen sist alla fall, om inte en mobil.. Kan ju alltid ta nån gammal som ligger och skräpar om denna som jag har nu lägger av :) Men dom är verkligen gamla, och vissa funkar inte.. Usch, vad det blev jobbigt :P

Nu ska jag hoppa i duschen.. Blir kanske öltältet ikväll om jag slutar i nåt så nära tid? Det vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yeeeeeah ;P Det tycker jag att du ska!! I´ll be there ;) hahhaha!! Blir nog ingen Öja för min del nämligen.. ingen som vill följa med ju :( Så blir öltältet och sen celtic i stället!

2008-08-16 @ 14:53:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0