Trött.

Jag är ganska trött på allt nu. Jag är trött på mitt jobb (redan, ja jag vet) , mitt kärleks liv, min ekonomi, min kropp. Hela jag är slutkörd igen. Jag har bitit ner mina naglar, bara för att jag inte mår hallonsaft. Så jävla sjukt ! Jag älskade mina naglar!
Jag kan tänka mig att det berorpå att det börjar gå mot mörkare tider nu också. Men det är inte alls spännande, man blir irriterade på nära och kära, även om man inte menar det. Man är så himla trött och så får man en ful attityd. Jag hatar det själv, jag vill ju vara en glad och sprallig tjej.
Jag är också så himla trött på chefen. Jag har bara varit där i två veckor och han har redan tryckt ner mig till skorna. Han vill att jag ska vara igång hela tiden. Även om där inte är nåt att göra så ska jag göra nåt. Jag var ifullgång idag, och då var han på mig ändå att jag skulle snabba mig. Hur är det möjligt?! Dett är verkligen inte rätt bransch för mig.


Jag i orange hår, and i liked it ! :D

Nåja, nu måste jag komma på bättre tankar :) Jag ska söka jobb som fan tänkte jag. Ska bara skaffa energi till det :P Jag göra vad som helst för att komma därifrån. Jag hoppades verkligen på att Lis ville ha mer folk, men man kan inte få allt här i världen.

Nej nu ska jag städa mitt rum lite. Sen ska jag duscha. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du vart hos Lis innan?

2008-08-19 @ 20:56:42
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D

2008-08-19 @ 21:46:47
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så va Maj-lis på mig oxå när jag började jobba där.. jag skulle vara igång hela tiden, och jag blev verkligen helt knäpp.. och jag fick t o m ett nervöst sammanbrott i slutet på den sommaren. Men jag tror att hon gjorde det för att hjälpa mig... och när man tänker efter så lärde jag mig verkligen allt jätte fort, och jag fick in alla rutiner jätte fort mkt för att hon va på mig. Däremot är det inte roligt när någon är på en på det viset.. och han borde verklige inte trycka ner dig i skorna.. grrrrr, på honom!

2008-08-19 @ 23:31:19
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Det handlar inte om att det inte är rätt bransch för dig... det handlar om att han är totalt blåst i huvet... Dem sakerna som du säger att du inte är nöjd med ta itu med dem!! Det är det enda man kan göra..ingen annan gör det åt dig...Skaffa energi??Alltså ärligt pauline.. har man ingen energi så får man göra saker o ting iaf.. det e så man gör...man gör saker o ting iaf.. o jooo jag vet att det e sviiiiiiin jobbigt...men du har inget val.. Sicka nu ditt CV till min dator så skriver jag ut några stycken o så skickar vi iväg dem... kom igen nu gumman.. se till o få din lön från det jävla stället o låtsas som ingenting o när du har fått det så säger du bara "Tack för denna tiden din jävla skitstövel"! o så går du... eller så säger du inget o bara helt enkelt struntar i att gå dit mer... Saker o ting som man inte är nöjd med i sitt liv måste man göra nåt åt så gott man kan.. o det gör du ju nu när det gäller din ekonomi men nu blir du ju så illa behandlad så nu mår du ju dåligt av det o då ska du inte stanna kvar.. det blir ingen förändring direkt men så småningom men man gör nåt iaf...eller hur? Vad du egentligen måste göra är att få din lön o sluta där,söka jobb så det ryker ur dina öron,Ta dig i kragen o gör nåt åt din hälsa för fan!Gå ut o gå en liten runda med Izzy det räcker!Hon behöver det oxå.. he he he..en liten runda det e allt som behövs..Det e ju verkligen nåt du KAN göra nåt åt iaf..nåt som du verkligen KAN ha kontroll över.. Det här med kärlekslivet ska du nog lägga på hatthyllan ett tag tills att du e nöjd med dig själv o ditt liv...det kan oxå ta tid men det kommer.. älskar man inte sig själv så kan man inte älska någon annan iheller.. Du alltså det löser sig men tyvärr så måste man göra nåt åt saker o ting oxå.. jag hjälper dig gärna genom att skriva ut en massa CV till dig.. Kom igen nu... Puss puss

2008-08-20 @ 13:25:18
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0