2008

Nu ska man väl också blicka bakåt och se hur mitt år har varit..

- Kämpade med skolan, hade många IG.
- Fyllde 20år :D Firade jag med en stor fest hemma, med släkten!
- Skaffade denna bloggen :D
- Fick för mig att jag skulle bli blond, först blev det morotsfärgat, sen ljusare, sen gult, sen mindre gult. Och lagom till studenten färgade jag det mörkt igen :P
- Min och kusin Veves vinkväll, predikade till hennes lillasyster att man ska vänta med att skaffa barn, man ska inte vara ung. Nån månad senare blev veve gravid :P
- Tog studenten.
- Åkte till Sunny Beach, Bulgarien med fyra andra klasskompisar :)
- Blev arbetslös.
- Fick jobb på Reimans bröd i fyra veckor, men fick avgå efter två.
- Försökte med kärleken, men det bara stupade hela tiden.
- Fick jobb på en resturang.
- Therese får en liten flicka vid namn Alicia, efterlängtad :)
- Väntar på att kusinen ska föda sin . Blir antagligen inte förrän 2009.
- Undrar vad jag ska göra 2009






Kommentarer
Postat av: Sofia K

Haha! Jasså det är strunt du tycker att jag skriver?! :P Hihi!



Ett årskollage, vilken bra idé, det ska jag också försöka hinna med :P



Gott nytt år på dg!

2008-12-31 @ 14:51:03
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0