Bort sol, kom snö.



När jag körde till och från jobbet så hade jag solen i ögonen, och en skarp sådan. Jag fick nästan sommarkänslor för fan! Om jag inte hade varit så påklädd så hade jag kunnat tro att det var mitt i sommaren. Det är sjukt, det är tre dagar till julafton och inte en enda snöflinga. Det verkar heller inte som att det kommer nån heller enligt väderrapporten. Fan va tråkigt, nästa jul ska jag fan åka till Ryssland och fira jul! :P he he..

Jag satte nytt rekord idag :D En och halv timme, fan va jag är grym! Alltså på att lägga upp allt till julbordet. Det är lite sorgligt att det var min sista dag. Förhoppningsvis ringer han när dom öppnar igen :D

Nu ska jag fortsätta med mitt julbak tänkte jag.. Men först ska jag lägga mig i sängen och vila lite.

Till kusin Michaela; Det är österriska kakor, jag kommer inte ihåg vad dom heter nu. Men det är en nötdeg doppade i massor av florsocker :D Jätte goda. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0