Dagens slut


Förra julen.

Det har varit jätte trevligt, och god mat. För det första var lunchen supergod! Det blir tradition med den kalkon pajen.
Klockan tre blev det kalle och massa julgodis.. Som vanligt satt vi och sjöng till Baloo och snövit :) Vi gör alltid det, det är så mysigt. hi hi. Sen ställde jag o pappa oss och lagade det sista av maten.
Min jansson blev populär och jag fick jätte mycket beröm :D TACK SÅ MYCKET! Det blev också snack om att jag och lotta skulle öppna an cateringsfirma :P
Sen blev det en lång stund i soffan innan vi bestämde oss för att öppna lite julklappar. Jag fick fina saker :D Största juklappen finns snart på mitt konto ;) he he..
Efter det åt vi pappas goda ris ala manta :D
Nu är jag super trött och hade tänkt att nanna.. Och jag ska sova såå läääänge jag kan imorron, det blir ju utgång på kvällen ;) Tingvalla.
Go natt och sov gott.!

Från oss alla, till er alla. En riktigt God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0