Fredag.

Nu kan äntligen Anna säga att nu är det fredag :P ha ha!
Det blir jobb ikväll, jag börjar redan halv fyra plus att jag ska köpa digestivekex innan jag kör till jobbet. Plus att mamma ska köra in mig till Tessan så att jag kan låna deras bil. Tack :)
Jag börjar bli förkyld igen. Vad är detta? Jag vaknade med att jag var täppt i näsan. Jag vaknade vid nio tio, men gick inte upp ur sängen förrän kl tolv :P hehe.. Så går det när man ligger och smsar .
Nej, ska väl gå och duscha och göra mig klar helt enkelt. Det blir nog inte mer skrivande idag. Så vi hörs kanske sent ikväll eller imorron. Eller ett inlägg innan jag beger mig :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA! Men det är dom ju. Dom måste ju vara stenrika. Dom sa: Du får säga vad du själv vill ha betalt? Hrm :P Nåja. Det blir nog great.



OH NO, den är fredag. Snart måndag. Detta kommer gå åt helvete :D

2008-12-05 @ 13:01:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Kan du fatta hur jobbigt det var att svara på då? dom tog ju aldrig slut!



nauuuww, pallepäron är bloggissugen så är inte bloggen på humör. nauuuuwwww. ;)

2008-12-06 @ 11:14:10
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0