Jobb.


Inte jag som har fotat.

Innan så körde jag ner till Ica för att köpa lite bullar och mjölk. Jag var totalt osminkad och hade en mössa på huvet för att dölja min "bad-hair-day". Så jag sprang igenom hela Ica och tog det jag skulle handla, klart var det jätte lång kö, men som tur öppnade en ny kassa och jag var först på plats. När jag hade packat ner allt och skulle precis gå, träffade jag på min faster Laila och bytte par ord med henne, sen kom Lotta och vi bestämde oss för att gå till hennes chef och prata om jobb till mig. Självklart var inte nån av hennes chefer där, så det sket sig :S

På tal om skit. När jag steg upp idag och gick ner för att släppa ut hundarna, kommer jag in i köket och köksgolvet är täckt med sopor! Då hade vanilla öppnat lyckan och vällt ut spannen med sopor! Lite knäpp jag blev !


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hehe, busiga vovvar! Inte direkt vad man vill vakna till :P Stinkande sopor!

2008-12-02 @ 20:16:10
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0