Kände du jorden skaka?

Vaknar blixtsnabbt, hela sängen skakar, ljudet, burret. Slut.

Jag har precis varit med om min första jordbävning! Att köra av vägen och volta med en bil kan slänga sig i väggen! Detta va asläskigt! Och jag vågar inte gå och lägga mig igen. Snacka om min dödsångest kickade in nu :P haha! Sist det var jordbävning i skåne var för 20år sen, och då skakade fönsterna berättade mamma.
Vi alla tre i huset for upp så fort vi vaknade. Mamma trodde att det var pelletsbrännaren, pontus hade försovit sig och jag blev livrädd!
Usch, detta var inte kul. Hur ska jag kunna somna om nu och leva? :P ha ha!

Läs mer här på aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: veronica

skakade ganska så kraftigt här kan ja lova.. är sjukt rädd nu.. Danne e på jobb.. o ja e sj hemma.. AAAA!! saknar dejj.. puss<3

2008-12-16 @ 07:26:50
URL: http://veronicablom.webblogg.se/?tmp=151428
Postat av: Linda

S: I can baby ;)



Fadi, Kari? Jaså? Fadi är kanske ingen som hon känner. Kari är kanske inte heller det. Dom bor långt härifrån serru ;)



Anus alltså. Den var från Asos, jag läste Anus..



Jag kände jorden skaka. Men jag somnade om sen igen :) Nemas problemas när man har feber.

2008-12-16 @ 09:23:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Benny

Vilken jordbävning? Grannen väkte mig tidigt som f.a.n i morse och undrade om jag kände att det skakat. Benny svara: "Öh va? har något kört in i huset?" Har du känt det ling-ling???

2008-12-16 @ 11:21:12
Postat av: patruska

jag tycke att det känndes ashäftigt. men jag fattade inte vad det var, trodde först att de brann hos grannen (gammal tanta på 85 år som både är bild och döv) så jag slet upp dörren, halvt naken. haha men sen smsa pappa och sa vad det var som hade hänt

2008-12-16 @ 11:33:46
Postat av: mippi

jaa så läskigt :S

2008-12-16 @ 12:09:46
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Okej ;) Illa ju ;D Jag har ju vart med om det innan så jag såg det inte som en sån big deal. Kastade mig mest på golvet eftersom jag har en stor hylla ovanför min huvudkudde. Sen somnade jag om igen. HAHA! Sen var det väl mest en chock över att det hände i Sverige. Men men :P



Jaså? Fråga henne var han bor =)

2008-12-16 @ 14:58:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0