Mumsigt.

Nu sitter jag hos oma, jag fick låna moster beckas dator :D har gett oma en god kanelkaka och massa julgodis, som snart är slut :P haha!
Sen bjöd hon på sina hemmalagade kåldolmar, såååå goda! :D Jag ska pröva att göra det en dag. hi hi.
Så nu sitter vi här, mätta och belåta, käkar vit toblerone. Jag ska nog snart bege mig hemåt, har ju varit här sen klockan två :)

Det har varit en underbar dag. När jag gick på gågatan i Ystad så log jag hela tiden. Även om det blåste jätte mycket så att det förstörde min frisyr, men det berörde mig inte. Jag gick med mig själv i blåsten. Det var en bra dag lixom, jag hade gått upp i tid, käkat frukost, tagit det lugnt medans jag gjorde mig iordning och körde lugnt in till Tomelilla. Det var helt lugnt, sen kommer man upp till oma och tar en kopp kaffe och softar. Kan det bli bättre lixom ? :D

Ikväll ska jag göra lite julgodis tänkte jag, men inget avancerat :) he he.. Hörs sen! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Jag trodde du ville ha en sån när du skrev sådära :P But I guess I was wrong.



Vad har du planerat för nå i nyår nurå? :)



KAFFE? Byt ut den till te så är jag på! :D

2008-12-22 @ 21:36:28
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0