Död - myggbett

Mamma sa att Molly dog inatt (min första hund som jag lämna bort, jag tyckte helt enkelt att jag var för ung för att ha en hund, därför nåna år senare skaffade jag en dotter av Molly, som då är min underbara Izzi) Molly dog av hjärtfel, knappt 10år gammal, precis som sin mamma Bianca (Lottas första hund.. r.i.p) Undrar då om Izzi får samma problem? :(

Jag har 18 MYGGBETT PÅ MIN KROPP! Fatta att jag snart gråter ! Det kliar, jag har tagit xylocain men det hjälper knappt. Jag är också lite småallergisk mot bett. Jag kliar tills antinge det blir tio gånger så stort, eller så kliar jag sönder dom. Jag går här i bara bikini, bara för att hålla mig sval. Men det är inte lätt en sån här varm sommardag :P

Nåja, gårdagen var trevlig :) Där var inte så många som kom till Oma, tråkigt nog :( Och dom flesta begav sig tidigt.
Sen körde jag till Elna, och där var ju värsta partajet :) Jag, Robin och Louise var nyktra.Men satan i gatan var jag va sugen på en grogg.. Och sen hällde elna upp en tequila rose !! OMG, I just looooove ! jag var bara tvungen och fukta läpparna :P
När jag var på vid hem vid halv tolv tiden, så ringde Marre och frågade om jag ville åka mustang. Klart som fan. :) Så jag körde in till Tomelilla, ställde bilen och hoppade in i mustangen :) vi körde in till Ystad, men där hände ingenting. Men ändå var vi där til halv två. Lite folk kom där ju, men inte som förr.. Har folk blivit tråkiga? Vi träffade på SANNE! ;D I just loove that bitch! :D
Sen när jag kommer tillbaka till Tomelilla, kör jag till Din-X och ska tanka, när jag sätter mig i bilen och ska titta i sidospegeln, så är där ingen!! What the fuck?! Jag blev ju svin tosig och trodde att nån hade stulat den för mig, men sladdarna hänger där fint, så det vetta fan. Ajja.. Pappa blev lite fundersam alla fall :P ha ha!

Nu ska jag gå och jaga lite mat.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Näää, har Molly dött :( bhuhuu! Nu blir jag helt tårögd asså! Bibbans första valp!

2008-07-27 @ 23:12:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0