En hemlighet...

... Stringtrosor gör ont !
Det är fan ingen hemlighet..  Alla kvinnor som använder stringtrosor vet att det gör ont .. Och varför har vi på dom ändå? Jo, för att männen tycker om det. Screw them! Jag använder nästan bara hotpants.. Det är fan så mycke skönare, och bättre för "the-down-life" :)

När pappa kom hem idag så frågade han mig; " Varför har du köpt vin? Vi har massor av vin kvar ju" Mmm, hade jag vetat det så hade jag väl inte köpte vin .. Dah ! :P ha ha! Jag kollade faktiskt om vi hade nåt kvar, men jag hittade inte.. Och tydligen kollade jag inte noga.

Herre guuuud va min mage är svullen ! Jag ser nästan mer gravid ut än vad Tessan gör. Det är lite småhemskt, med tanke på att jag inte är gravid. :S ha ha! Får nog tänka på vad jag äter istället... ut och gå är inte fel heller.

Nu ska jag nanna.. kanske läsa lite i boken.. Den är gansks kul :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä gör väl inte alls ont :-p tycker inte jag!

2008-07-05 @ 00:17:47
Postat av: Tezzan

Jepp string e fan livsfarligt.... man får lättare svamp,urinvägsinfektion o skavsår... inget skoj alls... nej tacka fan vet jag för hotpants!!!GIRLPOWER!!!!

2008-07-05 @ 20:53:29
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0