Förlåt då?

Varför drömmer jag om det omöjliga? Om han jag inte kan få?

Nu är det dag D. Jag har packat in presenter och är nog snart redo för duschen. Jag var en vända ute om i solen, jag hann och ligga i två minuter, så kröp en spindel på min arm (!) Jag sprang upp och gick in :P

Så skönt det ska bli och inte dricka idag :) Jag tog det beslutet nu i veckan att jag inte ska dricka denna helgen. Det har ju blivit rätt mycke den senaste tiden, plus att det är Öja nästa helg med Lotta, då vet man aaaldrig vad som kan hända :) Och vi har en tendens att dricka tequila rose, och rätt sent. Så när vi kommer hem så är vi rätt fulla :P haha! Vi får nog ta det först och sen cider när småtimmarna kommer.

Nu kommer jag till mitt nästa dilemma; Vad ska jag ha på mig? Det är ju så att jag måste ha två outfits idag.. Eftersom hos Elna ska vi vara i en lada, så det blir rätt kallt på nattkvisten. Det blir nog så att jag har kjol nu, och byxor sen. Men vad ska jag ha på överdelen av kroppen? Det är en annan historia :)

Nu måste jag hoppa i duschen.. Ska ju hämta smörgåstårtorna åt oma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0