Freitag.

Jag har bestämt mig nu, det blir Paris-style :D Nu handlar det bara om hur jag ska få pengar . Jag får ju faktiskt lön nästa vecka, men det vette fan om jag har råd till klippning-plus-färgning.. Eller helt enkelt så tar jag mig råd :) För jag dör om inte nånting händer.. Jag får göra en liten budget. Men däremot så klipper jag bara mig hos en person, och det är Emma på L.u.g.g, och Lotta sa att dom har inte tider förrän i mitten av augusti. Det är inte så länge till, men tillräckligt ! AAAAH! Jag vill ju nuuu ! :D

Så, vad händer idag? Inte för mycke.. Jag ska hjälpa moster att köra lite grejer till platsen där festen ska vara, sen ska jag köpa present till Elna. Som om det är det lättaste? :P ha ha, neej.


Jag och Elna på nyårafton -07till-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0