Lady Gaga - Just Dance



Bara äääälskar den låten :) Så mysig och shaka aset på samma gång. Öja den 2:e lotta? Blir troligtvis så :)

Har skickat iväg lite ansökningar idag igen. Hade kommit in lite nya jobb ju :) Många personliga assistent jobb, inte dumt att söka det heller . Är rätt desperat. :P

På tal om desperat. Jag bara avskyr killar som är så desperata. Värsta som finns. Herre gud, jag är en tjej som har varit singel nu snart i ett år. Gråter jag om kvällarna för att jag inte har en kille bredvid mig i sängen? NÄ! Jag väntar på Mr Right, även om jag inte tror på att han finns :p ha ha!

Skulle varit rätt intressant att veta vem som läser min blogg, dom få som gör det :) hi hi, ni får jätte gärna kommentera.
Förresten är det nån som vet hur man sätter in en youtube låt eller vad det nu kallas?

Nej, om man skulle gå lägga sig. Ska till arbetsförmedlingen imorron tänkte jag. Kan behövas ju :)

Veckans schema:
Tisdag - Arbetsförmedlingen
Onsdag - Ingen aning
Torsdag - Ingenaning
Fredag - Bjuden till fest.
Lördag - Födelsedagsfest hos Oma, sen hos Elna :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

YEEEAHHH! ÖJA :D shaka äääääset!! wiiie!!

2008-07-21 @ 23:19:41
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Hejsan kusinen :D Jag läser :D Hehe. Ha det underbart och lycka till med jobbletandet!! kramas

2008-07-22 @ 16:41:39
URL: http://michaela84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0