Man in Drag

Vad har hänt under dagen? Inte så mycke faktiskt.. Jag har mest legat inne, det var svalare inne än ute :P Mina bett har tagit kål på mig, därför ville jag inte vara ute i solen. Egentligen dumt, för jag behöver lite färg.. Plus att jag har ont i huvet och är lite små förkyld.. Ganska jobbigt.


Nu ikväll så tog jag Izzi med mig på en liten cykelrunda. Jag har en korg som jag kan sätta henne i ju :) Hon är så söt . Så vi cyklade till Kverrestad. Men det var inget nöje tyckte jag.. Bara 2km, (4km ditochhem) Så jag tänkte att jag ska cykla till spjustorp, där är 4km. Så det blir nästan en mil per dag. Jag har gett mig fan på att jag ska börja motionera, och cykla är bra för mitt onda ben och mina stackars knän. Plus att Izzi behöver komma ut, även om hon bara sitter i korgen så kan det vara bra för henne. Hon är inte så utevan . ha ha :P




Man skulle inte kunna tro att detta var en Rock artist :P Men det är det ju, Dee Snider i all ära. Inte ens Kiss såg så här dragqueen ut :p Men det var ju på chockudda 80-talet.


Jag satt och gjorde en liten budget, man kan ju inte mer än att bli deprimerad :p ha ha! Blir knappt nåt över till mig.. Men sen däremot så får jag en sniken lön.. Jag jobbade ju knappt två veckor. Jag blir knäpp på att inte ha pengar !! AAAAH!

Nu ska jag nanna.. Tänkte att jag skulle gå upp tidigt och cykla till spjustorp, sen är det en annan sak om jag gör det :)


Kommentarer
Postat av: patruska

våga inte gemföra storheter som KISS med bajsiga twisted sisters. grrr :P

2008-07-28 @ 08:23:52

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0