Såå trött

Egentligen orkar jag inte skriva ett inlägg, men jag kan sammanfatta dagen.
Jag hjälpte Becka, körde till boan och handlade present till Elna, sen åt vi en mjukglass. Körde hem till Oma och gjorde födelsedagskort . Sen körde jag hem.. Sen har jag bara legat i soffan och snackat med familjen..
Det var min dag.. Imorron blir det två kalas som sagt..
Jag måste lägga mig nu.. Det börjar svida i ögonen.

På tal om brödrost. Hur omogen får man vara och snacka skit om något man inte alls vet någonting om? Att säga till andra att sin "tjejkompis" har pirrat runder i bulgarien, när hon vet att det inte är sant, är ju fan bara för mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0