Looney tunes !

Jag har legat hela kvällen i sängen och tittat på looney tunes.. vilken liten barnrumpa jag är :) hi hi.. Jag vände dataskärmen sen la jag kuddarna lite närmre dator, sen la jag mig ner och bara njöt :) Poppade popcorn också. Helt plötsligt märker jag att inte Izzi kommer fram till sängkanten och tigger popcorn, så jag letar i hela huset efter henne. Blev nästan ledsen , trodde hon hade rymt (inte för att hon hade gjort det, vad skulle hon göra utan sin mamma?) Och när jag öppnar min "dressingrooms"-dörr så ligger hon där inne och viftar på svansen. ! Jag har aldrig blivit så glad :D haha! Så tramsiga kan vi vara.

Imorron ska jag ringa runder .. herre gud, samla mod.!

Nu ska jag titta lite till, sen ska jag nanna :)


Kommentarer
Postat av: Tezzan

HA HA HA HA HA HA HA...NAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWW stackars Izzy.... hon kan inte vara utan sin mamma o vad gör hennes mamma då?JOOO låser in henne i sin garderob..Naaaawwww...;) he he he he... Hon e alladelels för snäll för sitt eget bästa ibland..hade det varit mille eller vanilla så hade dem pipit.. men inte snälla Izzy inte...=)Puss

2008-07-01 @ 08:34:33
URL: http://Tezzan82.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0