Diamonds are a girls best friend

Alltså jag har Verkligen fått en dille på bebisar.. Vad är det me mig? ! Just nu tänker jag "Naw vad gulligt det hade varit med en bebis" Precis därför jag INTE ska skaffa en. För det första har jag ingen pojkvän. Jag är en månad ifrån studenten. Visst, det hade ju inte påverkat så mycke, förutom att jag hade kanske inte kunnat dricka. Men så lätt är det inte att bli gravid så att man blir det över en natt.. Det ska gudarna veta. Fråga Tessan :P Jag är så himla glad för din skull :D Eller rättare sagt er skull. :) Gud vad jag kommer köpa kläder och saker till den ungen. Jocce och Tessan kommer bli knäppa på mig :P Nej, gudarna ska veta att jag ska vänta några år till.. Mamma har lovat att vi ska få 10tusen om vi väntar tills vi är 25 år ;) haha! Inte för att hon håller det, men men :) Ärligt så tycker jag att det är lagom ålder att skaffa barn. Man är inte ung, men man är heller inte gammal. Desstom har man gått ut gymnasiet och skaffat ett jobb.. Jag undrar verkligen om dessa unga tjejer som skaffar barn gör det bara för att slippa jobba? Det verkar ju inte vettigt, men vissa kanske tänker så. Jag vill ha ett jobb innan jag skaffar barn, så att jag kanske har hunnit spara lite pengar.. För herre gud, det är fan inte billigt med barn saker.. En barnvagn går på flera tusen ! Ajja.. slut pratat om detta :P
image27


Gårkvällen började hos Lotta och Baz, vi åt lite pizza. Like the old times, Lotta, Baz, Jag o Tåewny :P ha ha! Sen öppnade jag o Lotta en flaska vin och hade lite girl-talk. :) Pojkarna hade redan åkt till Corre och Markus. När vi hade druckit upp vinflaskan och nåna cider så gick vi iväg till festen. Det tog inte lång tid än vad vi hade trott. Men fan va vi var anfådda :P ha ha! Nåja, det var roligt på festen.. Jag råkade spilla ut ett glas vin på lottas ben. Så hon blev ju jätte glad, det var precis nästan när vi skulle åka :P På öja var det inte så värst roligt. Sista timmen var aaass dryg.
image25
Jag o Lotta hos Corre.

Nåja. idag har jag legat ute hela dagen. Jag la en stoldyna på gräsmattan och låg o mös med Izzi i solen, sen gick jag in och tog täcke kudde och la mig å sov. Det var attans skönt. :D Sen körde jag o tessan in till coop och köpte lite mat, vi grillade hamburgare och korv :D Muuums! Fick också se Tonys Camaro :D Mycke fin pärla. Sen hände inte så mycke mer..
image26
Izzi sover i rabatten :D hi hi.


Nu ska jag nanna.. Det är på tiden. :P Skola imorron ju. Ska rita heeeela dagen.
Go natt på er!


Kommentarer
Postat av: chanette

va ej deppig. Lotta blir alltid as bra på ALLA foto. Jag däremot ser ut som en nerdrogad sprängd grodda på alla foto. ha ha ha
but what the fuck, thats me

2008-05-05 @ 01:22:02
URL: http://channe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0