En dag..

Vilken dag det har varit... Soligt och härligt.. Skoldagen gick nästan ut på att ligga på gräsmattan och sola :p Marre och my låg i underkläderna. Jag o Sanne höll alla fall byxorna på :p ha ha! Tänk att så blir det i bulga också, värme.
Jag gjorde slutprovet i matte.. Så nu är jag klar med det :D Känns lite bättre.. Men ändå inte.. Fan vilken ångest jag har, finns inte.. Känns som jag bara vill sjunka under jorden. Det har hänt så mycke dom senaste åren.. Så mycke så att det inte får plats på en hand.. Men jag får se det positivt, om en månad tar jag studenten, och efter det ska jag till bulgarien med girlsen.. Varför kan jag inte le då?

Imorron är det skola igen.. Den förbannade kavajen.. Jag blir ju aldrig klar med den !!!

One night, I can sleep
One day, I will smile.

I feel tears on my cheek. When are you coming on the white hourse and rescue me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0