Ling ling .

Så, va har hänt idag? Jag körde in en vända till Boan igen, köpte ögonfransböjare, för tydligen är min försvunnen. :S Sen köpte jag massa annat skit, så klart köpte jag lite köksgrejer. Jag är nog inne i den perioden igen :P
När jag kom hem började jag baka rågkransar.. Det är ju jäveln vad jag bakar hela tiden :P Bara för att mamma klagar på att vi har så mycke mjöl hemma :P
Jag hade sjuk dröm inatt.. Jag drömde att jag var gravid, och Rasmus var pappan. Har jag fått en dille på att skaffa barn eller? Är det min biologiska klocka som plingar? Det får jag verkligen inte hoppas..  Och när jag gick på boan idag, så kryllade det av bebisar i hela affären.! AAAAAH! Nej, men det är skit många i min ålder som skaffar ungar nu.. Jag tycker det är helt för tidigt, jag vill vänta i några år till. Plus att det kommer bli jobbigt :(
Nej, nu är det tid för sängen.. Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0