Alicia, del 4

Syrran ringde och fråga om jag kunde köra henne och några till tingvalla. Lasse Stefans uppträder där. Hon ville egentligen inte dit, men men :P ha ha! Bara hon inte ringer inatt och vill hem också. Nej! Pallar fan inte :P vill soooova!

Lite bilder på när vi var och hälsade på Alicia :)

Pappa Jocce, Mamma Therese, Alicia, Mamma Isabella och pappa Ronny :)


Mina bakverk :D Kanelkaka och Stora choklad muffins :D Mums!


Fyra generationer; Gammelmormor Eva, mormor Isabella, Mamma Therese och lilla alicia :)


Helt onödig bild egentligen. Men kan jag ju säga att becka köpte sina fluffiga skor för 33kr :P Och jag har köpt mina skor på Bo ohlsson :P


Lilla Alicia när mamma isabella bytar blöja. Kan man vara mer sötare? Nä! :D




Och slutligen moster Pauline och lilla Alicia :)

Nu är det dax för sängen.. Gud va jag är trött, har varit igång hela dagen ju. Var och handlade, sen baka jag, sen lagade jag och pappa mat, paus, och sen körde vi till Tessan. Efter det åkte jag hem till tessans hus och släppte ut hundarna, gav dom mat, och försökte få igång pelletsbrännaren. Men det var helt lönlöst, så jag fick köra hem med vovvisarna. För dom kunde ju inte vara i det kalla huset, tyvärr fick katten lina stanna kvar :( För en stund sen körde jag syrran och company till tingvalla, och nu är jag äntligen hemma. Och uppdaterade snabbt det här :) Nu har ni fått min dag :) ha ha! Nu ska jag nanna , och skrika på broren att han är tyst ! :) Go natt ! Hörs imorron!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHHAHAHA. Du kan få göra mina läxor? :P



Njee inte så tråkigt att höra kanske. Jag är bara ärlig..



Nejnej, jag gick i Norrland jag. Men dom dagisen finns där med ;)



Skojar du eller? Tomelillapolisen suger! Undrar om dom fått tag på dom än.. Hur kan dom tappa bort dom i den pytteskogen? :O Haha. Jisses..



Naww, du ser sugen ut på en bebis. Ska vi skaffa en? :P HAHAHA

2008-11-30 @ 18:00:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0