Go natt

Klockan börjar bli lite för mycket och jag ska nanna tänkte jag.
Imorron måste jag gå upp tidigt, för jag måste hem och hämta rena kläder.

Jag var inne och kollade på Ellos hemsida för att titta lite kläder. Jag blev ju bara deprimerad, jag kan ju inte köpa nånting. It fucking sucks! Pengar växer inte på träd ungdomar! Man måste kämpa för vartenda öre.

Troligtvis får vi pengar i julklapp, och då ska jag fantamig köpa kläder ! Jag har ett par jeans som där inte är hål i. ÄN! "Deprimation" som jag och min tjejkompis becka sa när vi gick i sexan :P Det utalas på engelska :P Saknar dig gumman :(
Yes, nu är det tid för sängen. Äntligen är här varmt i huset också :)


OMG! Ser ni ögonbrynen? Fan, det går inte att missa :P En period så fyllde jag i mina ögonbryn liiite för mycke . ha ha! Visst, det hade säkert varit snyggt om jag hade varit jätte brun, men jag är fan likblek :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0