Lyxkväll med Carol och Anna.

Ja, nu är jag hemma igen, men ska alldeles strax iväg igen till Carol. Kommer jag palla med dom ikväll också? Jag har redan umgåtts en gång med dom denna veckan. Räcker inte det? :P`HAHAHA! Nej, bara skoja flickor :)

Nu börjar jag få hosta.. roligt,. :S

Just det, jag och Lotta körde in till Ystad. Hon hittade julklapp och lite saker till sig själv och jag kunde inte handla för jag har inga pengar lixom :S Sen körde vi till Rusta, åt en hotdog med vitlökssås.. Fy fan va god den va! Sen gick vi in på Rusta.. Vet ni vad vi handlade där? tre choklad för 10kr.. HAHA! Var det lönt att köra till Ystad ens? :P

Nu ska jag käka, sen ska jag köra.

Kommentarer
Postat av: veronica

hehe..jo jag gör ju d annars, men skriver me c nu ;) SNART E D JUL! wie! hur går d för Tessan? har d hänt nått än? puss<3


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0