Miami Vice.

Oh my god säger jag bara.. Jag älskar Colin Farrell mer än Johnny Depp, men fan denna filmen suger verkligen. Colin har mustach och långt blont hår. Så fucking ugly ! Plus att han är en dålig skådespelare i denna filmen, och vet ni varför? För att han kom bakfull till inspelningarna och var allmänt dålig. Bad Colin!

Nåja, ännu en gång, jag har världens bästa mamma! :D hi hi.

Vad händer imorron? Jag ska faktiskt in till Ystad och fika med Carol :) När vet jag inte, men hon skulle ringa mig imorron. Och glöm nu inte mig :D haha!


Om han ska ha mustasch och skägg så ska det se ut så här ! God va snygg han är !

Nu ska jag nanna. Go natt !

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ja, han suger verkligen i Miami Vice asså :S uuusch han är verkligen inte snygg för 5 öre där asså!

2008-12-01 @ 11:12:09
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Sofia K

Hehe, så snygg är han ju inte :P

2008-12-01 @ 18:17:22
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0