Öja.

Ja, det blir öja kväll då. Fan känner mig lite seg, men det går säkert över :D ha ha!
Har precis kommit ur duschen, så jag ska ta på mig slappekläder och bege mig till Lotta, ska göra mig iordning där. Usch ska gå ut med vått hår, får ta på mig en mössa. ja :) Det värsta är att ha vått hår, det är inte snyggt, och jag hatar att sova med vått hår dessutom. Jag fryser alltid och sen på morgonen står allt hår på alla håll och kanter och har skruvat sig.. Så, nej tack :)

HAHA! Jag och Rikard drog "din mamma är så fet.." -skämt igår :P Bara för det så kommer jag inte ihåg vad jag sa, men dom var säkert klockrena . Eller inte! :P

Jag kanske lägger ut en bild ikväll, :) Annars ha det gött !

Kommentarer
Postat av: karro

snygg blogg :D

2008-11-22 @ 18:21:57
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe ja, håller med =) tycker nästan lite synd om de som måste följa mode slaviskt..jag menar, man slänger väl inte något man gillar bara för att det gått "ur tiden"...:S menmen, allt bra? =)

2008-11-23 @ 10:01:15
URL: http://lisawahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0