Stockholm, Göteborg eller nånannanstans?

I förra rubriken stod det "I don't wanna run away". Det är precis vad jag vill ! Det hade varit så jäävla skönt att bara ta sitt pickpack och dra. Upptäcka nya saker i Sverige. Dessvärre så hade det varit bättre med lite pengar i fickan, men visst, man kan ju ta sig ett jobb nånstans :P he he..
Jag är jätte sugen på att åka till Stockholm.. Gå i gamla stan, och shoppa.. Mysigt värre. Och sen kan man alltid chocka sitt ex med ett litet sms och fråga om han vill ta en fika :P ha ha! Det hade varit roligt :D
Men det ska vara så mycket mer tills man kan göra en sådan sak.


Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

heej jag har bildspesial i min blog på meg och farao!! riktigt spenande!! öppdaterar från det soliga egyptien!! kika järna in

2008-11-16 @ 14:17:41
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Sofia K

ååh, jag ska faktiskt tillbringa helgen i sthlm :P

2008-11-16 @ 16:52:07
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0