Hemma om.

Hejsan gott folk! Hur har er dag varit? :)

Det var ganska kul att leka servitris :D Men lite stressigt så klart. Men som tur var det en begravning och all mat var förbeställd. Så det var bara att lägga upp det på tallrikarna och gå ut med. PLUS, att jag klarar att ta fler tallrikar än en kille som jobbar som servitör. Hur sjukt är det?! Jag har aldrig serverat och jag kunde ta fler tallrikar än honom. *känner mig duktig*
Det blir inte jobb förrän om ett litet tag, men det kan jag nog leva med. Eller?

Alldeles strax ska familjen till en annan familj som är vår familj. ha ha! Familjen Olsson/Lindholm :) ha ha! Min kära syster ska bjuda på fiskgratäng med potatismos. SÅ GOTT! Jag har länge varit sugen på det :)

Ja, jag ska väl gå och fräscha upp mig lite. Hörs sen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Hur har du haft det idag? =)

2008-10-16 @ 18:23:15
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Guuuuuuuuud vad duktig du e som kan ta fler tallrikar än honom, hur klen e han på en skala.. ha ha ha ha...;) Vi ses imorrn, o du? JAg ser verkligen fram emot din korv stroganoff..;) Puss o kram

2008-10-16 @ 22:23:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0