Sista..

Usch, förlåt för en dålig uppdatering idag, men jag har inte hunnit vara vid datorn :P

Marre färgade håret på mig, tyvärr blev det inte så rött som jag önskade. Men det blev rödbrun allafall, som också blev jätte snyggt :) Men jag ville ju vara mörkröd. Bilder kommer senare :)
När jag kom hem så satte jag direkt igång med maten, för jag kom hem halv sex, och maten skulle vara klar klockan sex ;) hehe.. Tessan och Jocce kom hem med lite chips och ostbågar också :) Mumsigt !
Det blev lite idol tittande också. Jag tycker att årets idoler inte är lika bra som de andra åren. Men så klart hejar jag på Big Mama Loulou, LOOOVE HER! :D

Nu ska jag lägga mig, är trött! Hoppas ni har haft en rolig dag :D Ta det lugnt med spriten ;)


Kommentarer
Postat av: jenilita

OOh va jag blir sugen på en grogg läska mej inte får ju inte dricka med fotbojan:(

2008-10-18 @ 03:48:56
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0