Sista för ikväll.

Ja, troligtvis så blir det sista inlägget för ikväll :) Jag har precis tagit en dusch och ska alldeles strax krypa ner i min nystädade och nybäddade säng :D Olyckligtvis tvättade jag bara en kudde idag, jag glömde dom andra :P ha ha! Jag sover med tre stycken :) ha ha! Men det får väl gå bra.
Det blev ju idol-tittande. LOULOU GICK VIDARE ! :D *wiiie* Heja Big mama! :D Jag måste ju bara säga att Kevin har ju en otrolig röst ! Herre gud :) Hade han varit snygg så hade jag varit kär :P ha ha! Fast det är nästan så att rösten gör han snygg !

Jag ska faktiskt ta en kopp te, för jag känner att min hals vill inte som jag vill :p
Så vad händer imorron? Jag hoppas att chefen ringer på förmiddagen och säger att jag ska jobba några timmar. I need the money ! Sen på kvällen blir det Öja med Lottski :D

Nu ska jag hoppa i säng. Hoppas att er dag har varit bra. God natt ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: mippi

Ja Kevin va grymt bra =)

2008-10-04 @ 10:57:16
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0