Va fan?!

Herre gud ! Jag säger er bara.. Sommar-öja är faaaan så mycket roligare! Visst det var en rolig kväll. Träffade min älskade albijona. Fan älskar den lilla utlänningen :D ha ha! Plus att jag och lottade blev fotade minst fem gånger, så denna gången ska vi fan komma med :p Vi blev fotade av Miloo, privat, och Ystad Allehanda . Ha ha! :D
Min älskade izzi sitter bredvid mig och tittar på mig.. Ja mamma är lite berusad.. Det tog minst en kvart att skriva detta.. :p men va fan då. haha!
Jag och lotta var så uttråkade så vi gick ut från öja redan kvart över två och tog oss vars sin hot dog. Jag tog med vitlöksås, sååå smarrigt, men nu smakar jag bara vitlök :p ha ha!
Så klart så funkade inte kameran ikväll bara för att jag tog med den, men lotta fotade med sin mobil  :)
Nu måste jag lägga mig. Jag orkar inte vara uppe längre :p GOD NATT!


Det tog mig tio minuter att hitta denna bilden ! Och ännu är den inte funnen på min dator, jag fick leta i arkiven här på bloggen.. Men detta är jag och älskade albi <3

Kommentarer
Postat av: Tezzan

"Lite berusad"? HA HA HA HA...du var full redan när jag körde er in vid 23.50 tiden... HA HA HA HA HA... Puss

2008-10-05 @ 10:43:18
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0