FM Österlen 102.2

Just nu i denna sekund sitter min kompis Daniel och pratar i radio, han är väldigt duktig på det också :)



Jag har nästan precis kommit hem från en tripp till Tomelilla med fyrhjulingen, det var kul :D hi hi. Jag körde till Tessan och Jocce, för tydligen hade jag glömt min klocka där. Sen försökte vi lura pappa att nån annan körde hans fyrjhuling, lite orolig blev han allt ;) haha!
Jag stannade till på raggarparkeringen för att svara på ett sms, och då kommer tre väldigt unga flickor (kan inte ha varit mer än 10år) och frågar mig om det är min, nej det är det ju inte, det är pappas svarar jag. Och så säger den ena flickan, "Jag har också en sån där hemma, men det är bara en 100kubikare" Jag tappa nästan hakan! En liten tös på knappt tio år kan sånt :P ha ha! Helt otroligt.
När jag kör hem så kör Amir om mig med sin corvette och tutar eller nåt! Där sitter jag, skakar och fryser. HAHA! :D

Jag vill göra nåt nytt med mitt rum. Men egentligen är jag rätt nöjd. Jag har cafe färg på väggarna, som jag avgudar. Och så hade jag tavlor på Elvis. Så vad behöver jag egentligen göra?

Lite bilder på mitt rum
  Lite bilder på mig of course ;)  
Det är verkligen inte bra bilder, men jag tog det med webbkameran, så ni får ha förståelse :)

Så vad händer nu? ingen aning faktiskt.. Städa undan på sängen kanske? Jävlar vad där ligger kläder :P
Sen ska jag nog duscha och skrubba mig lite.. Jag köpte ju sån ansikts skrubb, jag får väl ta och använda den också :)
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det var jättegott.

Trevligt också.

Kul att få visa syrran mitt jobb.

2008-09-18 @ 21:27:04
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas du haft en mysig kväll och att scrubben va bra=)

2008-09-18 @ 21:42:50
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Susse

fint hylla, sån har jag med :D Amirs bil ska jag önska mig i julklapp, fy fan för fan alltså :D

2008-09-18 @ 22:06:35
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack!

ser att du gillar Elvis!:)

2008-09-19 @ 13:52:44
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0