Göra drömmen sann?

Jag drömde nåt konstigt idag, att jag fick barn med min killkompis. Vi var jätte lyckliga och det var en lycklig känsla jag hade. Men när jag vaknade så insåg jag att det bara var en dröm.
Jag sov jätte länge idag igen, sen låg jag i tre kvart och drog mig. Izzi sov också, så hon var inte nödig :P Hon brukar  komma fram annars till min säng när jag vaknar. Men hon gjorde inte de idag.

Idag har jag bestämt mig för att jag ska söka jobb, jag ska gå till Svenska Foder. Jag är jätte nervös, skulle helst gärna bara glömma det. Men fan, det går inte! Man måste ha jobb för att tjäna mooooney!

Jag har ändrat bakgrund också som ni ser. Jag och lotta skulle fixa det igårkväll, men allt bara klöddade. Det var bara hennes bakgrund som funkade... Inte ens min gamla gjorde det sen. Och nu idag skulle jag fixa det, men det funka inte. Jag höll på att bli grek ! Men sen kom det ju fram att jag hade använt fel kod. Lotta hade skickat koderna till mig, och dom var fel. Konstigt, men nu har jag en fin bakgrund alla fall :D Tyckte att jag skulle ha nåt lite mer höstigt :)


Jag vill tillbaka till Sunny Beach. Marre, Sanne och jag, vi rockade :D



Denna låten påminner mig kusligt mycket om Sunny Beach.. När vi var på Glada Viking eller Lazur.. hmm..  Typ dom enda ställena vi var på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0