Helt slut.

Nu sitter jag hos Tessan och skulle kunna somna vilken minut som helst.. Har ju varit igång sen klockan nio imorse, men det var mitt eget val och det var ganska skönt att ha nåt att göra hela dagen. Nu på kvällen så bakade jag bullar till mammas hundkurs som hon ska till imorron, så kan hon skryta lite om att hennes underbara dotter bakar hela tiden ;) ha ha!
Imorron blir det också full rulle. Först ska jag till arbetsförmedlingen, för tydlingen har dom skrivit ut mig för att jag inte har svarat på ett brev, töntar :P Sen ska jag träffa min gravida fabulousa kusin Veronicka, antagligen blir det en fika med henne :) Tänkte också att jag skulle pricka in en solning, det kan behövas. Jag börjar blekna nu rejällt :/
Jag har nannat vovvisarna, så nu är det dax att nanna mig :)
Go natt sötnosar !

p.s. kommentera gärna, jag bits inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0