Hemma igen.

Ja, det blev en mysig fika med min kära kusin veronicka. Hon hade köpt hem en kaka och så hade hon kokat kaffe, mums :D Det blev lite snack om allt mellan himmel och jord. Vi svängde också förbi och snacka om andra världskriget och World Trade Center. Jag var helt inne på att det hände 2005 typ. Men ack vad jag hade fel :P Det hände ju 2001, det känns inte att det var så länge sen lixom.
När vi var nere och rökade, eller rättare sagt jag rökade. Så kom en vännina till veronicka och där blev lite snack med henne, en stund efter kom min kära gamla klasskompis som jag inte har träffat på jag vet inte när. Det är nog över ett år sen alla fall. Hon är ihop med sin gamla tonårspojkvän, herre gud säger jag bara :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med. Kanske köra in till TH, hon har ju fest. Blir dock inget drickande för mig, det har ju blivit lite för mycke för mig på sistone :p
Vi hörs senare ! Ciao!


Ville bara visa att jag har en tatuering mellan skulderbladen. Har haft den i snart tre år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0